frukost

ägg ägg ägg ägg ägg ägg ägg ägg ägg ägg är såååååååååååååå trött på ägg!! Nisa vill ha ägg vaaarje morgon! Men idag så fick hon 2 ägg gulor, hon äter bara äggvitan ialla fall men det betyder väl tur eller nått??

Imorgon åker farmor och farfar till Turkiet så idag ska jag dit med la familia, men innan det ska jag och Z gå förbi Svenska Bostäder och bestämma vilka tapeter dom ska göra till Z´s lägenhet.

Det är så tråkigt väder man har inte lust att göra någonting vill bara sitta hemma och sova hela dagen! Det var längesen jag inte hade något att göra en hel dag, då kunda man bara sitta hemma och dega hela dagarna, skönt! Nää nu måste jag upp och börja städa innan jag får utskällning av mamma! Tack o hej leverpastej



Kommentarer

Postat av: summe

mumssssssss cig yumurta va gött

Datum: 2009-06-04, Tid: 14:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0