Min dag

Nu kan jag sitta  och blogga i lugn o ro. Efter att jag vaknade och gick ut hemmifrån på morgonen så hade jag några ärenden att sköta där efter så bestämde vi oss vi är då Z ja som sagt vi bestämde oss för att besöka Sumpan. Men det va inte sånn bra ide för att hon va visserligen sjuk. Vi satt inte länge. Jag va på topp humör så jag ville inte sitta hemma. Jag drog med mig Z till Ikea!!! Ikea Ikea Ikea kära Ikea. jag älskar att gå runt i Ikea det är så billigt. men jag handlade inget alls. Bara lite doft ljus ohhh det lukar så gott. Älskar att tända ljus på kvällarna tycker att det blir så mysigt.
Specielt på vintrarna då är ljus det bästa som finns. Man kan inte öppna fönstret och vädra som nu. Då är det ju is kallt man försöker göra allt för att värma huset. Jaa just då börjar de äckliga fotsvett lukten att komma fram i huset usssssssssh Tvätta fötterna!!!! HAHAHA Då är det bra att tända ljus för att få bort äckliga lukten i huset!

Jag hade bestält kläder för ett bra tag sen. Men jag va så lat för att hämta ut dem. Men idag va jag duktig och gjorde de. Det va inte alls mycket kläder 2 Leggins till Nisa och 2 Tröjor till mig. Juste höll på att glömma va i Skäris och gick runt lite. Köpte inget specielt känns som om det inte finns några kläder kvar eller börjar jag att bli bilnd?????
Men jag va i Make Up Store och köpte en consealer dem är så bra. Det är den jag alltid andvänder rekomenderar den verkligen för er som är mörka under ögonen.







Från Ikea


Tröjor från Ellos Svart/Rosa 25kr ST


Ellos till Nisa så sööta

Kommentarer

Postat av: AMANDA - ♥

fina köp :)

Datum: 2009-07-07, Tid: 17:40:11
Bloggadress: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0