Svart/Vit

Jag fick precis ett samtal av min syster. Jag ska få gäster. Efter som min hem telefon inte fungerar får alla ringa henne eller min mobil för att nå mig. Men nu sitter jag här och väntar på att dem ska komma. har kokat upp lite te. Vi kommer bara att sitta och fika inte mer än så.
Jag tog på mig mitt nya skärp på en gång jag bara blev helt kär i den när jag såg den. Min lilla sysyer Sumpan brukar alltid säga.
När du hittar nåt tänk ordentligt om du verkligen behöver det eller vad kan jag andvända den med.
När jag såg skärpet blev jag kär och kom o tänka på alla mina kläder den skulle passa. Jag älskar svart vitt!

Skärp MQ



Gina Tricot


För mina gråa ögonbryn :S



Kommentarer

Postat av: H

Trodde jag var den enda som fick gråa ögonbryn av sminket haha =)

Datum: 2009-07-31, Tid: 18:54:33
Bloggadress: http://stulensjael.blogg.se/
Postat av: ELIN

oh fin tröja! :)

Datum: 2009-07-31, Tid: 19:58:38
Bloggadress: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0