Svar på Frågorna

Fråga: HUR MÅNGA BARN VILL DU HA?

Svar:
Just nu har jag bara en dotter (Nisa) Själv är jag ifrån en stor familj med 8 syskon. Hur många barn jag skulle vela ha då är nåt mitt i mellan de! 4 är vad jag har i hjärtat!!!!


Fråga: Hur gammal är du?
 
Svar: Jag är 24 år och om 1 månad (6 Augusti) Fyller jag 25 år. Ja då ska det bli FEST!


Fråga: Har du valt att bära slöja själv? Eller var det för att din pappa tvingade dig?

Svar: Jag va inget barn när jag Själv valde att bära min slöja. Självklart ville dem att jag skulle bära slöja men det va upp till mig vad jag vill göra eftersom att det är JAG som ska bära den. Jag såg upp till mina syskon och valde själv att ha på mig min sjal när jag va 12 år gammal.



Fråga: Får man se bilder på hur du bor?

Svar: Ja varför inte..


Fråga: Kan inte du skriva recepten på de mat du lägger upp?

Svar:  Absolut kan jag göra de. Jag har bara varit lite lat och inte gjort de.


Fråga:
Skulle inte du kunna visa hur du sminkar dig och vilka produkter samt märken på de du använder :)
Du är så fin och sminkar dig så fint!

Svar: TACK!!! Folk som ser mig sminkad kan nästan tro att jag har hur mycket smink som hälst med det har jag inte. Det viktigaste som är i min sminkväska är min consealer från Make Up Store och True Match Foundatin från LOREAL.
Efter denna begäran kommer ni få se lite mer smink och lite tips om hur jag sminkar mig,


Fråga: Hur är det att vara gift?

Svar: Att vara gift för mig är mycket vackert att kunna dela ett liv med en människa man älskar att kunna få barn av en man som man vill dela livet med! Att se giftemål med dåliga ögon innan man har gift sig är väldigt synd.


Fråga:  Vad ska du studera till? Hur lång är utbildningen?

Svar: I Augusti börjar jag att plugga till Barnskötarutbildningen. Utbildningen är 1 år lång så nästa sommar är jag klar utbildad. Och hoppas på att jag har ett jobb då!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Du svarade inte på alla frågor. Är dem för privata för dig att svara på? eller?

Datum: 2009-07-09, Tid: 18:22:01
Postat av: D

hahaha oneee kiz 4 barn kafayi yemiss :P

Datum: 2009-07-09, Tid: 19:41:16
Postat av: Sjalstar

Det som är privat håller jag för mig själv..!!!

Datum: 2009-07-09, Tid: 23:16:00
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: bulent

Trivs du med Stockholm?

Datum: 2010-02-16, Tid: 01:57:27
Postat av: A

hej!! ja tyckte om dom modellerna du har på din blogg och ja vore väldigt tacksam om du kunde ställa upp o göra en av modellerna till mitt bröllopp.

Datum: 2010-04-15, Tid: 21:47:24
Postat av: Sjalstar

Hej A

Villka modeller menar du??

Datum: 2010-04-22, Tid: 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0