Sjalstar

Idag har jag absolut inte gjort något nytt. jag har som vanligt varit hemma tvättat gåt ut till parken och sen kommit hem igen. Som ni ser så händer det inte mycket i mitt liv just nu. Men detta kallar jag en super semester måste jag säga. Ibland så kan jag bara glömma av villken dag det är. Denn kännslan har jag saknat. Jag känner mig fri och inte stressad alls. Men detta roliga måste få sitt slut snart känner jag. För jag vill värkligen börja skolan känna mig lite upptagen. Snart lite kvar 10 Augusti då gäller de!




Det här är Nisa och Yusse dem va så söta dem gick hand i hand hela vägen hem!

Kommentarer

Postat av: Z

Jaa va sööööta dom eee

Datum: 2009-07-23, Tid: 10:43:22
Postat av: sara

omg.. va söta dem är

Datum: 2009-07-26, Tid: 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0