Säng

Jag måste köpa en ny säng till Nisa. Jag har kollat runt i en massa affärer men har inte kunnat hitta den jag verkligen vill ha. Antingen är den för dyr eller för ful. Jag gick in till Mios hemsida för att kolla jag vet att dem brukar ha några barnsängar. Jag har nu hittat en som jag har fastnat för men jag är lite fundersam över priset. Men under helgen ska jag ta och gå till mio o sen dem med mina egna ögon. Om den ser bra ut så kommer jag nog att köpa den Insallah. Jag vill köpa en säng som kommer att hålla minns i 10 år. Just därför så gillar jag Mios kvalite, Möblerna där är verkligen stabila. Tror att det kommer bli denna säng.




Mio- Rainbow Pris 2.150kr

Kommentarer

Postat av: linnea

joda jag hade en toppen dag! själv då

Datum: 2009-07-31, Tid: 13:41:16
Bloggadress: http://elde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0