Oväntat Besök

Idag gick jag ut till parken som vanligt. Men när jag kom hem så va de någon som väntade utanför min dörr. När jag såg mannen med hel svarta kläder blev jag så rädd att jag tog tag i Nisa och va på väg att vända tillbaka. men det va ingen främmling det va min kära Morbror som hade kommit för bi för att kolla till hur jag hade de.
Han kom in och jag kockade upp lite te på engång och börja prata om lite dittan och dattan. Sen får jag höra att två av mina morbröders söner har åkt till Arlanda för att hämta upp deras bror som hade kommit från Turkiet. Då kännde jag att jag absolut måste laga lite mat och bjuda dem. Så alla började broppa in en efter en. Vi satt och åt lite mat sen så hade alla så bråttom för att gå hem. Det blev inte så mycket shitsnacka som jag hade väntata mig. Men för mig var det absolut en lyckad dag. Kul att se alla på engång det är inte alltid man gör de.


Kommentarer

Postat av: Z

Woaw det är verkligen inte varje dag man ser dom alla samtidigt.. Vad roligt!!

Datum: 2009-07-24, Tid: 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0