Magdans

jag vakna 10:15 idag första jag gör när jag öppnar mina ögon är att öppna Mezdeke på högsta volym. Sen börjar jag att dansa samtidigt som jag jag städar vipps så snabbt det gick nu är jag klar med alla som skulle göras idag. Idag har jag dansat ut allt!!!! Dansa magdans är verkligen en bra övning för kroppen. Dansa magdans dagligen så kommer ni få se villka magmusler ni kommer att få. Magdans är en bra övning för magen!!!!  Nu ska jag forsätta att dansa lite till sen över till de goda MATEN!!!! *Dansar*




Nu har ni en bra Mezdeke låt också så nu finns det inget att skylla på upp och dansa. Sett en sjal runt rumpan Öppna en liten del av din mage och ställ dig framför spegeln och Dansa till du känner magmusklerna!!!

Kommentarer

Postat av: D

Vet du nu kom jag pa en sak...varför skriver du aldrig om mig i bloggen din lilla groda...cok galgima evin icinde:P

Datum: 2009-07-07, Tid: 13:40:15
Postat av: sjalstar

Jaa det stämmer bide bi seni yaziyim bakaaaaaaaaam =)

Datum: 2009-07-07, Tid: 13:46:45
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Z

Vad bra att du redan e klar kom hit så kan jag öppna magdans åt di här så kan du städa här också :pp

Datum: 2009-07-07, Tid: 14:00:58
Postat av: sjalstar

Z! tack men nej tack denna metod ska du själv testa hahaha

Datum: 2009-07-07, Tid: 14:22:53
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Z

Jag testade och jag fick åtminstone köket super rent sen tröttna jag på låten så resten blev kvar ;)

Datum: 2009-07-07, Tid: 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0