Igår

Igår va jag fullt upptagen. Jag va inte hemma alls. Jag vaknade gjorde mig i ordning och gick upp till min bror för att hälsa på. Efter att jag satt där tillsammans med Sumpan i några timmar så gick vi ner till Skärholmen Centrum för att täffa vår kusin. Hon ville färga håret så hon ville ha lite hjälp från mästaren JAG så klart. Vi köpte hårfärgen och gick raka vägen hem till henne. Jag va lite orolig över att det inte skulle bli bra och för att hon inte skulle bli nöjd men reslutatet blev Super duper bra. Jag och Sumpan blev lite avis så vi bestämde oss för att färga håret vi med. Det va meningen att vi skulle göra det idag. Men ingen av oss kan komma överens om att vem som ska gå och köpa färgen. Vi bägge två är för lata för att gå ut. Så det får bli en annan dag antar jag.
Nu kommer jag bara att vara hemma och spela spel antagligen i Facebook som vanligt..... 

Kommentarer

Postat av: marina

Hej sötis. Jag har frågestund på min blogg& skulle verkligen uppskatta om du kunde kommentera en eller flera frågor! Kram (L)

Datum: 2009-07-26, Tid: 17:16:26
Bloggadress: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: Anonym

Datum: 2009-07-28, Tid: 01:51:49
Postat av: Anonym

Hej, frågestund på bloggen fråga gärna något! =D www.nulleew.blogg.se

Datum: 2009-07-28, Tid: 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0