Fröken Sumpan!!!!

Jag gillar inte att sitta o snacka shit om folk! Om jag har nåt att säga så säger jag rakt ut. Jag gillar heller inte när folk spelar veta mycket men inte vet ett shit. Men det va inte de jag vill säga nu! Det jag ville skriva om va SUMPAN!

Jag brukar inte snacka bakom någons rygg men idag får det bli ett undantag. Hon snackar om att hon svettas som en gris blir sugen på en massa gott. Lagar mat och bara smaskar för sig själv. Jag dukade bordet medans hon gjorde salladen och la upp maten. Det va jag Sumpan och hennes man bara. Jag och hennes man äter lungt och fint tar de lungt försöker att tugga maten så mycket som möjligt. Medands hon bara GAAAAMAR! Hon säger att hon brinner men ändå så äter hon shit snabbt dricker upp ett helt glas vatten och bara forsätter att äta snabbt. När vi precis har börjat känna matens smak så ser jag att hon har redan ätit upp allt och börjar kolla in våra tallrikar. Jag tänkte bara
*Tänker* Shiiiiisssssss så snabbt hon äter hoppas hon inte attackerar min tallrik.
Hennes ögon såg lite farliga ut. Men jag spela inte bry mig.
Jag vill inte säga något högt för att hon inte skulle bli sur sen lutar hon sig bakåt o säger shit vad varmt känner ni inte sen ställer hon sig upp igen och attackerar salladen. Så va min middag tillsammans med Sumpan SKRÄMMANDE!!!!
HA HA HA HA Näää nu ska jag ut!!!

Kommentarer

Postat av: summe

SLUTA SPELA VIKTIG DIN MUPPP

Datum: 2009-07-02, Tid: 17:26:42
Postat av: summe

din blogg suger

Datum: 2009-07-02, Tid: 17:27:04
Postat av: victoria

sv: ja, så synd att han är borta nu :(

Datum: 2009-07-02, Tid: 19:15:04
Bloggadress: http://inezvictoria.blogg.se/
Postat av: Z

Hahahahahahahahahahha!!!

Datum: 2009-07-03, Tid: 09:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0