Color ON

Som sagt så brukar jag ju läsa andra bloggar och idag när jag bläddrade igenom Stina- Lee´s så såg jag ett inlägg om ColorON smink (ögonskugga).
Det är alltså en ögonskugga som redan är färdig på en bit papper som man klistrar fast på ögonlocket trycker och stryker lite med handen drar bort pappret och voilaaaa du har en färdig ögonskugga på ögonlocket. Det säljs just nu i Amerika.

Nu vet jag inte hur det verkligen ser ut när det e klart men på bilderna nedan får ni se en glimt på 2 olika modeller som dom har. Det finns mååååånga fler i olika nyanser.
Jag som oftast kör med ögonskugga istället för bara eyeliner gillade verkligen det här. Speciellt ibland då man har bråttom och ska iväg till tjejerna och vill se upp piffad ut. Nu är ju dom här bilderna riktigtttt retuscherade iförsig men på ett ungefäääär så har man en ögonskugga som denna riktigt nice!



(Om jag måste vara ärlig så tror jag verkligen inte det kommer se så här bra ut när man själv gör).
Vad tycker ni något som borde komma hit till Sverige kanske?

Kommentarer

Postat av: Z

Vad smidigt egentligen!

Datum: 2009-07-24, Tid: 10:40:22
Postat av: A M I R A !

man ser direkt att de inte funkar, man ser skillnaden mellan ögonlocket och pappret haha. Sverige hämtar nog saker som funkar och är bra.

Datum: 2009-07-29, Tid: 16:11:18
Bloggadress: http://aaamiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0