Cocoo.se





Jag har från andra bloggare upptäckt en ny sida www.cocoo.se (Ni kan även fortsättningsvis se bannern vid vänster sidfält i bloggen). Det är en ensam person som bedriver sidan och har nu även blivit så populär med sina smycken att hon lyckats öppna en helt egen butik i stan. Här ovan ser ni bara en liten bråkdel av vad som finns att erbjuda. Det här har just jag valt ut från min egen smak. Men man kan nog hitta något för alla smaker just där. Jag blir ju sukten bara jag ser det där halsbandet (donut). Vi har suttit med syrrorna och kollat igenom sidan och hittat en massaaaaa som vi nog funderar på att klicka hem inom en mycket snar framtid!! Ta en titt vettjaaa =)


Kommentarer

Postat av: Miss Dramaqueen

Donutten var cool!=)

Datum: 2009-07-02, Tid: 21:38:04
Bloggadress: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Z

Jag gillade veeerkligen armbandet!!

Datum: 2009-07-03, Tid: 09:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0