Varför SjalStar?!

Just därför jag är en star till att börja med *blink* *blink*!! ;)
Skämt o sido, eftersom jag var så välklädd och snygg hela tiden och självklart har sjal (slöjja) så kallades jag för sjalstar.
Nu vill jag genom bloggen tipsa och berätta hur man blir en sjalstar!!
När det är jag som sitter vid tangentbordet så har jag ingen tvekan om att folk som tittar in en gång har fastnat!
Jag vill inte lägga in en bild på mig just nu för alla i Stockholm trakterna kommer känna igen mig direkt.
Vi tar det sakta men säkert först ska vi fixa alla små detaljer eller vad sägs.
Welcome to my blog ppl we are starting NOW!!



                                                                                                      ♥SjalStar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0