Trööööööööttttttt

Idag är jag såå trött. Först för att det är så varmt och för att jag har tvättat kläder idag, sen där efter kom jag hem och lagat mat. Nu sitter jag bara och tar de lungt för snart typ om 10 min ska jag ut till parken och sitta lite. Det ska bli gott med lite te ute.
Ingen lugn o ro här Nisa poserar och tar bilder på sig själv och sen tvingar hon mig att kolla. Sen vill hon att jag säger Cooook Guzeeeeeel ( Jätte fiiiint ) Emine på andra sidan sjunger och dansar samtidigt framför spegeln. Jag här försöker att skriva två rader i min blogg men kan knappt koncentrera mig. Näää nu blir det bara för mycket Nisa bankar min telfon in i väggen och säger här mamma den är traskig. UNDRA varför........Jag går ut nu!

Kommentarer

Postat av: cecilia

usch då hoppas du piggnar till (:



haft en bra dag ?

Datum: 2009-08-07, Tid: 20:59:25
Bloggadress: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Sjalstar

Datum: 2009-08-07, Tid: 23:00:53
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: emine

Men jag är ju så snäll o duktig..

Datum: 2009-08-07, Tid: 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0