Skola

Min dag började med att jag vaknade klockan 06:45. De absolut svåraste va att gå upp från sängen. Men jag lyckades jag gjorde mig klar som jag hade planerat plus att jag kom i tid till klassen. Är super stolt över mig själv. Annars är det alltid jag som kommer sent.
Jag kom in i klassen och ser att det är full proppat. En sidan bli jag glad för att jag har svårt att koncentrera mig så då tänkte jag hmmm många jag kan undersöka och se va det har på sig. Om dem är In eller Out. Typiskt jag igen en gammal vana bara. Men det höll inte länge dem delade direkt upp oss i två grupper.
Gissa villken jag hamnar i da! Den minsta gruppen så klart. Jag trode att jag skulle dö en sekund. Men det gick bra vi fick sitta och lära känna varandra men helt från hjärtat ingen i min typ så det känns som om detta år kommer att gå jävligt trögt. Insallah inte!
Efter skolan blev det en kort vila men nu är jag uppe igen och väntar på att pannkakorna ska bli klara.

Kommentarer

Postat av: Nilufer

Vad pluggar du?

Datum: 2009-08-10, Tid: 16:31:25
Bloggadress: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: raa

hej kan du lägga upp recept på kringlorna du brukade baka?

Datum: 2009-08-10, Tid: 16:55:40
Postat av: Emma

hej,

allt bra? =)

Datum: 2009-08-10, Tid: 18:04:15
Bloggadress: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Sjalstar

Till Raa: Jag lovar att jag ska försöka göra de men just nu hinner jag inte med den men snart kommer den..!

Datum: 2009-08-10, Tid: 22:08:41
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0