PLUGGA!

Tiden rullar snabbt nu när man är lite upptagen med nåt. Jag är helt inne i skolan och alla skol arbeten. Denna gång ska det bara funka. Jag har alltid hatat skolan men nu när jag har insett till sist att utan utbildning kan du inte göra eller bli så mycket! Just därför vill jag så mycket jag vill bli nåt jag vill ha en utbildning där jag kan säga jag är bla bla bla vad det nu kan vara. Just nu kommer skolan FÖRST efter min dotter så klart. Ibland kan det hända att jag inte kan blogga som tidigare men då vet ni att jag PLUGGAR som en idiot.
Det är skönt att denna veckan har tagit slut för att det känns som att den har varit extrem lång. Min stress nivå är upp i 100 jag måste verkligen ta och lugna ner mig. Jusst det lugna ner mig då betyder det SPEEEEEEL. Jag har fastnat för Mifa Wars i Facebook. Ska ta och spela lite till innan jag lägger mig.God natt på er alla.....


Kommentarer

Postat av: summe

hahahaah fan va ni liknar varandra du o hästen här!

Datum: 2009-08-15, Tid: 10:43:07
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

Datum: 2009-08-15, Tid: 11:55:31
Postat av: Gulle

Hoppas att du får MVG i alla ämnen!

Det blir snart skoj i pluget när du har lärt känna alla!!!



Lycka till.

kram

Datum: 2009-08-15, Tid: 16:30:24
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0