Mycket att göra

Det va ett tag sen eller....Jag hinner inte äns tänka på mig själv dem senaste dagarna. Fastan, skolan o hemmet tar en hel del av min energi. När klockan har tickat till 21:00 så går jag bara raka vägen in till sängen. Men idag sova jag lite under dagen för att kunna vara vaken några extra timmar.
Jag sitter just nu i kläm och vet inte hur jag ska lösa de. Imorgon är det skola som vanligt men jag har ingen som kan passa min dotter. Jag kan bara inte strunta i skolan för att på Torsdag är det prov och imorgon är det en viktig lektion, Men tyvär kommer jag inte kunna sitta länge för att måste springa till min lilla stysters föreldra möte det får jag göra för att mamma och pappa inte är här. Sen efter det blir det inskolning för Nisa. Nu tillsist ska hon börja dagis. Eftersom att jag har så mycket att göra fick jag skjuta fram hennes dagis till eftermiddag. Jag är så trött på att planera dagarna. Jag måste hitta på nåt under helgen som får mig att koppla av helt jag behöver verkligen de.


Bilder ifrån igårdagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0