KePPaN

Hej mina kära blogg läsare. (Typiskt Emine) Jag får härma henne lite då och då. Idag har jag inte bloggat alls för att jag har varit lite självupptagen. Som ni kanske inte vet så börjar jag min skola imorgon insallah = (Om Gud Vill)
Jag har varit lite barnslig nervös över skolan. Det måste bero på att det va så länge sen jag gick i skolan. Nu ser jag verkligen fram emot att börja om men denna gång ska det vara topp betyg inte som innan bara en massa IG!
Idag får jag inte sitta uppe för länge måste lägga mig tidigt för att jag ska vakna tidigt visst låter det barnsligt. Jag kan inte tänka mig själv sitta i en klassrum helt tyst nästan en hel timma. Men det kommer att gå bra! Jag känner det på mig!

Nu har jag och Emine lagat lite tacos som vi ska äta. gött göötti gött gött





Kommentarer

Postat av: sara

varför svara du inte på min kommentar?

Datum: 2009-08-09, Tid: 20:23:18
Postat av: Anonym

Hej sara! Min lille syster är 12 år gammal...Va det nåt mer du undrade..?

Datum: 2009-08-09, Tid: 20:29:10
Postat av: Z

Insan bizi cagirmazmi tacos yapmissin bende as veriyordum tacosa valla vah vah vah

Datum: 2009-08-09, Tid: 21:29:29
Postat av: lillliiaaa

va good den ser utt hahaha

Datum: 2009-08-11, Tid: 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0