Hungrig?!?

Idag va vi bjudna hem til Sumpan. Hon bjöd oss på en massa gott. Jag har tagit en massa bilder men hennes data är typ gjord 18-talet så man kan inte sätta in bilder eller göra 2 saker samtidigt. Det blir tyvär inga bilder just nu. Snart är det dax att äta igen vår sissta måltid för dagen. Jag har fortfarande inte kunnat bränna maten jag har ätit innan. Jag har ätit så mycket så det känns som om jag har mat ändas upp till halsen. 

Jag är så trött samtidigt. Jag vill bara hem och sova. 
Igår när jag pratade med mina syskon om hur fastan skulle gå trode jag att det skulle bli så jobbigt att jag skulle ligga och gråta efter mat dem sissta timmarna. Jag är lite överkännslig när det gäller mat. Under hela dagen har jag bara väntat på att jag ska bli shit hungrig och ligga på golvet gråtande efter mat. men så blev det absolut inte. Det gick bättre mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Jag kunde inte ens äta upp min mat. Jag vet att imorgon när jag är börja att känna hunger igen kommer jag att ånga mig,  varför jag inte åt mer. Men man klara bara inte av de. Det känns skönt att låta kroppen vila ett tag. Nu väntar bilen på oss måste iväg hem......

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0