Gratisbio

Nu har jag också som många andra bloggare blivit medlem i Gratisbio

Jag samlade genast in en massa lätta förtjänta poäng och med dom kan jag sedan lösa in mot presentkort i en hel dröööös med olika affärer.
Sen kan man även hålla kontakten genom gästboksinlägg osv..

Det är absolut helt gratis!
Jag har nu varit medlem ett tag för att se om allt verkligen är gratis och att det fungerar korrekt.
Så nu kan jag med lätt hjärta skriva och rekommendera sidan till er.
Så vill ni också försöka och få gratis presentkort klicka på länken nedan eller vid menyn hittarn ni bannern =)


Kommentarer

Postat av: partygirl

fin blogg kolla gärna min:)

Datum: 2009-08-07, Tid: 10:28:19
Bloggadress: http://partygirla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta en titt på min blogg och skriver om islam :P

Datum: 2009-08-07, Tid: 12:58:34
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/stoltmuslim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0