Fastar Dag 1

Nu har det gått några timmar sen jag åt mat. Känner jag mig hungrig?? Hmmm igentligen inte. Det jobbiga är att jag va så van vid att små åta nu när jag inte kan göra de känns det lite jobbigt. Men annars känns allting bra för nu. När man börjar att känna hungern börjar man att fantacera om mat. Jag har inte börjat med det än men jag lovar om några timmar kommer det att komma. Man får bara en lust att laga så mycket maträtter som möjligt man blir sukten och sugen på allt man ser. Jag har planerat att laga kyckling med ris och en god soppa till men det känns nästan för lite. Eller så börjar hungern komma sakta och sakta.  Nu ska jag in och gräva lite i skåpet om jag hittar nåt gott jag kan laga.


Kommentarer

Postat av: Z

Ta bilder varje dag på maten (middagen)!! och lägg upp här..

Datum: 2009-08-21, Tid: 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0