Dagen!

Jag vaknade tidigt idag för att lämna Nisa till dagis. De som va planerat va att jag skulle storstäda huset under den tiden hon va i dagis. Jag kom hem och det va knäppt tyst jag kunde bara inte börja städa, föt första gången på jätte länge har jag inte sovit så bra som idag, jag ville inte avsluta det tidigt så jag gick och la mig igen. Jag lyckades att städa en del men jag kan säga att det finns en massa kvar som måste göras. 
Efter att jag hämta Nisa från dagis började hon att gråta. Jag lovar det har hon lärt sig nu nyligen at gap gråta ute hela vägen hem sen när man är vid dörren så är hon värdens snällaste och bara ber om ursäkt för det hon har gjort. Det kan bli lite pinsamt ibland när folk kollar på medans Nisa ligger på marken och gap skriker. Varför hon gör de vet hon inte heller men hon bara vill.

T ex idag va jag ute och handlade tillsammans med henne och min lille syster Emine!
Vi gick in i några affärer och kollade lite snabbt och vissa kunde vi inte ens gå in i bara för att lilla NISA inte ville,
Själv ville jag inte att hon skulle börja skrika pallade bara inte med de.
Men när allt va klart och vi va på väg hem ville jag bara handla lite grönsaker från bazaren som ligger utanför Skärholmen Centrum.
Emine springer snabbt till bankomaten för att dra ut lite pengar. Nisa måste ju vara jobbig så hon vill också ha pengar men inte mynt hon vill ha det ska vara sedel. Igen jag ger henne 20kr i sedel för att hon INTE ska skrika och gapa framför en massa människor. Ohhh så börjar hon skrika i allafall den är ful jag vill ha den stora och det är 100kr. Där gick gränsen för mig jag höll på att bli galen. Jag satte henne på vagnen och putta bort henne en bit och lät henne få gråta där medans Emine passade henne. Efter enstund ser jag henne komma emot mig och ville vara snäll och hjälpa till, det funkade men lite pinsam kan hon ibland också vara hon stog och predikade för folk att alla måste ta sina kvitton när man handlar annars blir det för mycket papper i kassan. Tack gud luckades vi komma hem hela!

Detta va de jag köpte till mig idag!

Den luktar super gott.


 



En kompis rekommenderade denna brustabletten till mig hon sa att den hjälpte henne hoppas att den hjälper mig med. Under fastan behöver man verkligen lite extra vätkseersättning.


Kommentarer

Postat av: Z

Hahaha vilken dag alltså till o me jag vart trött bara av att läsa det =)

Datum: 2009-08-28, Tid: 17:38:58
Postat av: Sara

Hur länge verkar en sån tablett?

Datum: 2009-08-28, Tid: 18:31:47
Bloggadress: http://saraamin.blogg.se/
Postat av: summe

härmapaaaaaaaaaaaaaa

Datum: 2009-08-29, Tid: 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0