Dag 3

Idag har jag extrem ont i kroppen. Jag tror nästan att det kan bero på vätskebrist. Jag är så dålig på att dricka vatten, nu känner jag hur mycket jag behöver det men kan inte dricka eller äta nåt förens 20:26 det är då solen har går ner för dagen, och då jag kan börja att äta. Jag är inte hungrig men jag vill bara ta 2 alvdon och sova tills jag mår bättre.
 Imorgon börjar jag skolan hoppas att det går bra där. Det är ju inte första gången jag fastar under skoltiden men men men.....Det känns lite jobbigt att se på när andra äter mat framför en.

Kommentarer

Postat av: martina

Hallå hallå, eller ja. God eftermiddag.

Hur står det till?



Jag är en av finalisterna i Veckans blogg-tävling hos Caroline.

Rösta på mig om du tycker jag ska vinna här http://caaarruw.blogg.se/2009/august/utkast-tavlare-1.html#comment

Jag är nummer 3!

Datum: 2009-08-23, Tid: 16:33:37
Bloggadress: http://iiinaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: som fan! fin blogg!

Datum: 2009-08-23, Tid: 16:52:42
Postat av: summe

be strooong

Datum: 2009-08-23, Tid: 19:47:08
Postat av: samira

Ett tips kevser!



Gå till Apoteket och köp "Resorb vätskeersättning" som är i brustabletter. Finns i Svartvinbärs och apelsinsmak.

Dom är jätte bra och hjälper jätte mycket i och med att vi inte får i oss vätska under dagen.

Resorb återställer vätske-och saltbalansen i kroppen. Tar 2 brustabletter i ett glas vatten innan jag lägger mig.

Gör verkligen skillnad i kroppen, känner mig inte heller så dö törstig under dagarna.

KÖP dom! Rekommenderas starkt!

Datum: 2009-08-26, Tid: 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0