Augusti

Ussh jag känner mig helt slut idag vet inte varför. Jag gick ut idag till gården för att pigga upp mig en det hjälpte inte så mycket jag tror jag ska ta och lägga mig lite tidigt idag. det känns så konstigt att jag inte har planerat något. Jag vet inte ens vad jag ska göra imorgon. Men jag hörde att Tele2 har öppnat en ny butik i Skärholmen Centrum och att dem säljer billiga mobiler för 200kr. Ska ta en titt för min mobilj börjar verkligen att irritera mig.





Jag är den i Grå och hon bredvid mig det är min syster Sumpan!


Kommentarer

Postat av: ayat

hur gör ni för att få en sån bula på huvdet?

min blir alltid misslyckade:(

Datum: 2009-08-04, Tid: 22:49:23
Bloggadress: http://flygandematta.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta bilder framifrån så vi ser hur ni ser ut

Datum: 2009-08-04, Tid: 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0