Atiye - Muamma 2009

Jag har varit i skolan nästan hela dan idag. Har inte kunnat sitta framför datan så mycket idag. Kom hem springande handla lite innan laga mat genas. Sen va det bara att plugga. Gud jag känner mig så stressad det va så länge sen jag va helt inställd i skolan men det kommer med tiden. Jag fick min första hemuppgift idag innan jag ens har börjat skriva så tjatar jag om att få MVG fan jag borde bli glad om jag får G det är ju hur mycket som hälst att skriva innom så kort tid.
Nu ska jag lyssna lite på musik sen ska jag ta och lägga mig ska upp tidigt.


Kommentarer

Postat av: Gulle

den var ju riktigt bra....jag gillar musiken...fiolerna =)))

Datum: 2009-08-13, Tid: 10:48:03
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0