2 Augusti

Jag har varikt upp ett tag nu och bara gått runt huset och funderat över hur jag fixa vårt rum. Jag är fotfarande osäker hur jag vill ha de. Kanke borde vänta på min lilla syster innan jag ändrar för mycket. Men städningen ska jag forsätta med under hela dagen. Det finns så mycket som ska till källaren men jag vågar inte gå ner dit själv. Jag behöver HJÄLP! 

Imorgon kommer två av mina små syskon så det ska bli skönt att inte vara hemma själv helatiden. Men det betyder då midre data för mig =( För att jag har en bror som är en data nörd! 
 Om cirka 7 veckor komma pappa och mamma. Jag börjar verkligen att räkna dagarna jag saknar dem så mycket. Det är så tråkigt att sitta själv i matbordet och inte ha någon att prata med. När hela familjen är på platts så där det LIV! Aja nu får jag sluta drömma för att jag ska nu äta frukost helt för mig själv MOBBAD!


Kommentarer

Postat av: diddi

heej jag bara undrar kommer emine oxå om 7 veckor har saknat henne skit mycket för innan hon åkte sa hon att hon skulle komma den 4 tror jag men dem kanske sköt upp några veckor hehe : )Jag e hennes kompis om du undrar! ; )

Datum: 2009-08-02, Tid: 13:39:37
Postat av: Z

Jag saknar också mammma o pappaaa!!!

Datum: 2009-08-02, Tid: 13:49:46
Postat av: Sjalstar

Hej Diddi Emine kommer imorgon natt...det är bara pappa och mamma som kommer om 7 veckor...Så på Tisdag lär du nog se henne ute!

Datum: 2009-08-02, Tid: 14:09:07
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0