Shoppat

Ett bra tag nu har jag letat efter en fin ros som jag kan ha på min sjal. När vi va i centrum så gick jag in i Ur&Penn det är så sällan jag brukar gå in dit men där hade dem en fin ros som jag köpte. Nu väntar jag bara på den dan jag kommer att andvända den.

Till flickan blev det fjärils vingar hon har tjatat om den i en evighet nu. Varje gång vi har varit i H&M så har hon alltid velat ha den men idag när vi va där och kollade på kläder så hade hon tagit vingarna och visade mig hur hon skulle flyga med dem. Det va så gulligt så jag kunde bara inte säga nej till henne. Sen blev den en liten cars boll till barnen.






Kommentarer

Postat av: saga

sv: finns ju ganska många i stockholm! :) sundbyberg, stan, vällingby m.m. :)♥

Datum: 2009-04-13, Tid: 19:18:24
Bloggadress: http://credible.blogg.se/
Postat av: summe

va söta

Datum: 2009-04-13, Tid: 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0