Sen uppdatering

Det va ett tag sen jag skrev ett inlägg fråga mig inte varför har haft så mycket att göra så att jag inte hann att skriva ner nåt alls. Jag har bara varit hemma hoss mina föräldrar och hjälp till mamma med hushållet.

Däremot idag var vi bjudna på en förlovnings fest som jag var i idag. Efter att vi anlände och ätit lite mat så blev det självklart lite Turkisk dans (Halay) Jag klarade inte av att dansa så mycket eftersom mina skor klämde mina fötter så himla mycket. Jag hade med mig reserv skor men tyvärr så hjälpte dem inte till ,jag fick så ont av att springa efter min dotter denna gång. Men nu innan jag går ska jag tvinga min syster att massera min fötter lite. Nu måste jag ta och sluta jag lovar att inte släppa taget nu ska skriva oftare ni får ursäkta mig för denna gång vi får räkna dem som några vilo dagar. Men nu är jag i topp form igen Nobody can stop me!!


Kommentarer

Postat av: summe

härligt att du ska börja blogga igen! Nu måste du blogga mkt för att kompensera alla bloggfria dagar!!

Datum: 2009-04-11, Tid: 23:27:23
Postat av: Anonym

härligt att du ska börja blogga igen! Nu måste du blogga mkt för att kompensera alla bloggfria dagar!!

Datum: 2009-04-11, Tid: 23:28:49
Postat av: mm

läser din blogg varje dag den e så underbar älskar den! kul att du e p hugget nu o ska blogga lite bättre

Datum: 2009-04-12, Tid: 11:31:32
Postat av: Gulle

Hoppas du hade det kul på förlovningsfesten! Jag vet att du kan dansa grymt bra!!!



Hälsa Apush :)

Datum: 2009-04-12, Tid: 14:57:35
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0