MagDans

För någon dag sen va jag inne och kollade på bellydans workout. Då hittade jag en som visade hur man dansade och villka muskler man tränade som mest. Men nu kan jag inte hitta den så denna får duga. Hon är super duktig på att dansa, Fast det va inte de jag ville säga.

Jag har alltid haft problem med att gå och träna jag har alltid velat men har aldrig blivit av. Ett tag testade jag att göra Pilates men det va absolut inget för mig.
Men måste bara säga att magdans fungerar verkligen bra. Det är bara att öppna musik ställa sig framför spegeln och dansa 40-50 min varje dag.
Alla som frågar mig hur håller du dig smal, jaa jag dansar av mig allt jag äter och det funkar plus att det är helt gratis.


Kommentarer

Postat av: summe

vill inte ens se blir så deprimerad

Datum: 2009-04-06, Tid: 13:26:25
Postat av: Telma

Gud vad coolt med magdans sspeciellt av henne sjukt fian moves! Love your blogg!

Datum: 2009-04-06, Tid: 19:03:57
Bloggadress: http://justonetelli.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Hin är bara för bäst !

Datum: 2009-04-08, Tid: 00:24:17
Bloggadress: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0