Kjol

Jag vet att jag har varit dålig med min blogg dem senaste dagarna. Min lille bror sitter framför datan 24/7 jusst därför blir det så svårt att blogga eller ha datan för att surfa lite. Men varje gång han går ut från rummet passar jag på att ta datan lite. Som nu då.

Idag va jag ute med min dotter. Vi kollade runt lite på barn kläder så söta kläder det finns. Jag gillar mer Kappahls barn kläder. Dem känns lite mer andvändbara tycker jag. Alla barn kläder jag har köpt från Kappahl ser fortfarande nya ut efter så många tvätt jämfört med H&M´s barn kläder dem slits så snabbt efter några tvätt. Men det är så sällan jag går in till Kappahl idag när jag va inne och kollade lite snabbt hittade jag en fin lång jeans kjol för vuxna. den va helt okej. Jag gillade inte kjolen på bilden man jag är säker på att den skulle sitta fint om man testade den. Jag ville testa den men fanns inte i min storlek.

Jag älskar jeans kjolar. Det är sällan man kan hitta dem i affärerna men när jag hittar så brukar jag passa på att köpa. Jeans mode går ju aldrig ut. Så är det med alla jeans kjolar med. Jag har fortfarande på mig mina  2-3 år gammla jeans kjolar. Dem blir bara skönare med tiden tycker jag.




Kommentarer

Postat av: Anonym

ja de e nog precis som du säger att den skulle sitta finare på.. men själv är jag så trött på dom här breda modellerna! önskar jag va duktigare på att sy.. då skulle ja sy allt jag hade i huvudet.. de skulle vara super

Datum: 2009-04-23, Tid: 17:02:44
Postat av: Z

Den verkar helt ok hur mycket kostade den?

Datum: 2009-04-23, Tid: 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0