Lång dag

När jag är hos mamma så blir det sorgligt nog dålig uppdatering men det har ni nog inget emot nu när jag tillbringar tid med familjen efter 4 månader ifrån varandra. Dom blir ju inte kvar så länge heller dom ska åka iväg till Turkiet i Juni.
Men INNAN det så är det ju omskärelse festen som förbereds för fullt. Idag var min store syster hos morsan och försökte med en annorlunda sjalmodell på vår lille syster som fick ställa upp som sjal modell. Annars så har syrran bakat en super god morotskaka som vi har ätit med turkisk te till. Vi kommer träffas hos mamma imorgon igen. Men jag har massvis med saker att ta itu med imorgon men ska försöka smita in här i bloggen så fort jag får tid.



Store systerns verk, Lillesyrran som står modell

Kommentarer

Postat av: Z

Jaaa visst är jag duktig =D

Datum: 2009-04-14, Tid: 21:09:42
Postat av: Daria

Ni kan använda sma nalar som inte har huvud da syns inte nalarna alls det blir snyggare;)

Datum: 2009-04-14, Tid: 21:27:02
Postat av: Kevser

Jag hade fullt med sånna nålar men tyväääääär är dem helt slut....

Datum: 2009-04-14, Tid: 22:08:51
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt

Datum: 2009-04-15, Tid: 10:56:47
Postat av: emine

jätte fint

Datum: 2009-04-15, Tid: 17:33:07
Bloggadress: http://emoss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt. :) vart får ni era ideer ifrån? Kollar ni internet eller så?

Skulle vilja fixa min sjal sådär. :)

Helt slut på inspiration. :P



Kram

Datum: 2009-04-15, Tid: 20:18:38
Bloggadress: http://aysegul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0