Jag behöver inte dig

Jag behöver inte dig


Jag behöver inte dig, för du ger mig ingen glädje.


Jag behöver inte någon som bara tar och ingenting ger.


Jag förtjänar det bästa, och det är inte du.


Jag förtjänar kärlek, skratt och framgång.


Du sade att jag aldrig kommer klara mig utan dig, men jag kommer alltid klara mig utan dig.


Du sade att jag var dum i huvet, men det är det du som är.


Jag tar inte åt mig för jag vem jag är.


Jag tar inte åt mig för jag vet vem du är.


Du är inte värd att älska.


Du är inte värd något så bra som jag.


Jag kommer klara av allt jag vill i livet och lite till, och detta helt utan dig.


Men en sista gång kommer jag höra av mig, inte idag och inte imorgon, utan den dagen då jag lyckats med alla mina drömmar.


Då ringer jag dig och då skall du få höra på allt som jag lyckats med i livet, helt utan dig.


Då kan ju du också passa på och berätta hur det gått för dig.


Jag håller nästan på att spricka av förväntan.


Kommentarer

Postat av: Dedee

I digggg it vallah super...du ska lyckas inshallah

Datum: 2009-04-20, Tid: 22:10:25
Postat av: summe

fin dikt!

Datum: 2009-04-20, Tid: 22:22:02
Postat av: Anonym

Vilken fin dikt, har du skrivit den själv?

Datum: 2009-04-20, Tid: 22:45:44
Postat av: ...

Vad är det som har hänt?

Datum: 2009-04-20, Tid: 22:46:48
Postat av: Anonym

Har kollat igenom din blogg lite..du har en underbar blogg masallah!

Dina sjalar som du beställt från hm med fransar på sidorna, ungefär när var det du beställde de? De är jätte fina!



Ha en trevlig kväll!

Datum: 2009-04-20, Tid: 22:55:43
Postat av: mm

ät d du sm ha skrivet d? riktigt bra e den förfan

ZUPER!!!

ha han nån svikit dej? el ba så

Datum: 2009-04-20, Tid: 23:02:00
Postat av: Kevser

Nej det är inte jag hittade den i nätet gillade den så mycket...=)

Datum: 2009-04-20, Tid: 23:12:43
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Z

Jätte fin.. Precis skrivet för dig!! Du kommer alltid att lyckas med allt du gör love uu!!

Datum: 2009-04-20, Tid: 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0