God Mogon

Nu är jag upp och mår bättre. Jag har fortfarande ont i huvodet men det lär nog gå över efter 2 alvedon. Nu sk jag göraa mig reda och gå ut en sväng.

Ojj Ojj ojjj ser runt lägenheten nu jaa det måste städas flickan har plockat allt in till vardagsrumet visserligen. Jaa efter som att jag säg super duper snabb så så fixar jag de på 2 sekunder. Samtidigt måste jag hitta min näs plupp som jag hade tappat under natten. Nu ska jag äta frukos där efter ska jag ut jag ska försöka att lägga in bilder hoppas hoppas min telefon fungerar nu är så trött på den!

Kommentarer

Postat av: summe

va skönt att du mår bättre!!! vi ses snart!

Datum: 2009-04-09, Tid: 10:26:18
Postat av: Gulle

gecmis olsun sana..Hoppas du mår bättre nu..



Och nej..jag är inte gravid :)

kram kram

Datum: 2009-04-10, Tid: 10:18:44
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0