Barn

Det är en himmla tjat varför jag inte vill ha ett andra barn. Men låt mig vara jag vill inte ha mer barn just nu. Idag när jag gick för att lämna min dotter till dagis så frågade min dotter fröken som kan knappt svenska om jag inte ville ha ett till barn. Självklart så svarade jag

- Nej inte just nu kanske senare.

Så säger hon med en dålig svenska. Jag typ halv gapade bara.

- Hämta en till barn. Hämta en kompis Nisa. (hon glömde att säga till)

Att folk inte har andra saker för sig. Som om jag bara kan springa in i en affär och bara hämta de finaste och bässta barnet vad tror dem att man köper barn i affärer eller?!?! Tycker att det blir så jobbigt när folk bara undrar helatiden. Ni som undrar kanske är själva sugna på ett andra eller tredije barn då kanske ni borde föda...Men ni som är de så rekomenderar jag denna Bugaboo barnvagnen. Den är så lätt att köra så skönt att man kan vändra och vrida på barnvagnen. För sitt utsende får den en 10 från mig det enda negativa måste vara dens borms den är lite trög tycker jag.



Kommentarer

Postat av: Z

Skitt snygg e den.. Det är antagligen summes barnvagn =) Hon har visst sittdelen nu den hade jag inte sett tidigare..

Datum: 2009-04-06, Tid: 15:44:45
Postat av: Marie

Sv; aah de är det verkligen!hoppas du får en bra dag



kramis

Datum: 2009-04-06, Tid: 15:54:50
Bloggadress: http://mylittlediary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du visa hur du har satt upp din sjal på bilden lite längre ner i din blogg, det ser väldigt fint ut verkar det som..blir nyfiken :)



I övrigt har du en underbar blogg!

Datum: 2009-04-06, Tid: 17:06:47
Postat av: Anonym

tack så mkt :D

Datum: 2009-04-06, Tid: 17:06:58
Bloggadress: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Daria

Jag har oxa Bugaboo Frog men ja e inte alls nöjd förutom att den ser jävligt lyxig ut men baggage delen där nere e inget o ha + eftersom man lägger sa mkt pengar pa en vagn sa känner man sig extra försiktig..eller kanske det bara gäller mig:S

Datum: 2009-04-06, Tid: 18:02:33
Postat av: summe

jag är jätte nöjd med min barnvagn.. snyggast är den iaf! Bagageutrymmet och bromsen kan jag däremot hålla med om men trots det så ångrar jag absolut inte mitt köp! Bugaboo Bee nästa!

Datum: 2009-04-06, Tid: 18:24:24
Postat av: frida

svar: usch usch hoppas att dom inte får några clown barn. Kommer säkert bli fula och läskiga.

Datum: 2009-04-06, Tid: 19:20:50
Bloggadress: http://vardagsbrus.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha jaha vad kul, nä någon tvilling har jag inte! :D Hihi

Datum: 2009-04-06, Tid: 19:43:38
Bloggadress: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Jennie

äh stå på dig :) man behöver inte skaffa ett till barn direkt!

Datum: 2009-04-06, Tid: 20:44:12
Bloggadress: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Cristian

Huh?

Datum: 2009-04-06, Tid: 21:07:38
Bloggadress: http://ichris.blogg.se/
Postat av: samira

Jag håller med Derya om vagnen, jag va inte heller nöjd med den.

Jag hade en helt ny Urban Jungle som jag använde i endast 7 månader till Elias, sålde den för att pröva på en Bugga för att man kunde ha barnet framåt vänd. Guuud vad jag ångrade att jag köpte den, en riktig mjäkig vagn!

Fattar inte vrf folk dör för den, finns mkt bättre vagnar på marknaden.

Den e skitdålig att köra på vintern, grusväg och leriga vägar, helt värdelös där. Vet att man kan köpa vinterhjul till den men då blir den ännu sämre för man kan inte svänga framhjulen och vagnen blir skit stel.

Enda anledningen till att folk köper den är för att det är en statusvagn som är inne. Har sålt den nu efter endast 6 mån, folk bråkade om att få köpa den först av mig på blocket(fattar inte vrf), jag har en P&T Vibe till mina pojkar, den rekomenderar jag om ni ska ha 2 småbarn tätt emellan. Eller köp en Urban Jungle istället det kallar jag riktig å stabil vagn, skit i Buggan, den e bara liten å snygg, inget annat.

Datum: 2009-04-06, Tid: 21:58:30
Postat av: Lisa

Fin blogg ! :)

Datum: 2009-04-13, Tid: 19:38:52
Bloggadress: http://thelis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Oj oj jag får försvara att jag inte vill ha fler barn hela tiden, man undrar om människor inte har egna liv?



Buggan är såå ful ju ;) och alldeles för dyr

Datum: 2009-04-17, Tid: 09:07:45
Bloggadress: http://zoozan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0