Ams

Hade glömt totalt bort att jag måste till arbetsförmedlingen idag. Måste vara där inom 1timma. Som tur är min man hemma så jag kommer att slippa släpa med mig min dotter till ams. Då måste jag passa på och gå runt i centrum lite för mig själv.

Måste köpa nåt till min storesysters söner. Den stora ville ha en robot som kan förvandlas till en bil ska leta lite om jag hittar nått sånt inte för att jag har sett nåt sånt tidigare men det kommer bli svårt att hitta. Vad man jag köpa till den lilla? Han älskar ju bilar han lekar bara med bilar men jag vill köpa nåt annorlunda. Nu får jag skynda mig annras kommer jag komma för sent.
 
Jag ska försöka att sätta in lite bilder idag. Jag har varit lite dålig med mina outfit bilder men just nu hinner jag inte så ni får vänta till nästa inlägg.   

                                                                     ♥Sjalstar♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0